Dost často se stává, že náš produkt, který si pracně vytvoříme, zapomeneme obalit jakýmsi „balastem“, který náš produkt dokáže prodat. V dnešní době, kdy je trh přeplnění, je o to více důležité, mu dát něco, čím si vás člověk zapamatuje. Už dávno to není jen o tom vytvořit produkt a čekat, ale je potřeba ho doplnit vhodnými grafickými doplňky.
Nemusí to být jen 3D produkt, ale také třeba reklama s produktem. Pokud u člověka zapojíte vizuální část jeho myšlení, je mnohem více pravděpodobné, že ve člověku dokážete probudit větší důvěru a tím zvýšit tedy i své prodeje. Představte si, že jste na stránkách, kde je text „10 rad, jak zbohatnout“ s tlačítkem ke stažení. Vedle toho budete mít stránky se stejným textem, ale navíc 3D obal e-booku a znovu tlačítko. Nejen, že stránky působí mnohem dynamičtěji než ty s pouhým textem, ale vzbudí v návštěvníkovi mnohem větší důvěru jak ve vás, tak i ve váš produkt, protože si jej může prohlédnout i vizuálně.
Dalším prvkem jsou reklamy, opět když se podíváte například na Facebook, máte většinou reklamy tím stylem, že je minimálně na pozadí obrázek, který odpovídá produktu. Tedy například aplikace pro správu e-mailové databáze, má na pozadí obrázek notebooku nebo rovnou v popředí obrazovku s prostředím aplikace.
Cover můžete použít tedy i pro vaší reklamu a doporučuji to. Pokud zvolíte vhodný obal, klient, který nekoupí váš produkt ihned, ale minimálně se koukl na stránky s vaším produktem, kde byl cover, si tuto stránku mnohem snáz zapamatuje, byť si to nemusí ani uvědomit. Později se mu objeví reklama třeba na facebooku, kde bude ten samý obal nebo jeho podobné zobrazení ale se stejným obalem a je tak velká pravděpodobnost, že si právě díky vizuální paměti oba tyto časové úseky spojí a vy jej tak nalákáte zpět na své stránky, kde mu e-book můžete prodat. Laicky řečeno se mu takto vrýváte do paměti a jeho důvěra ve vás stoupá.
Pro lidi je totiž mnohem lehčí si zapamatovat něco co vidí, než něco co čtou a v tom je celé kouzlo coverů 🙂