BLOG.

Píšeme pro vás

Předáváme vám různé rady a tipy,
jak si zdokonalit vaše podnikání v grafice

21 chyb při psaní e-booku #1

Napsat svůj první e-book je pro někoho snadné. Pro jiné je to ale skoro až noční můra. Pro všechny co se rozhodnout vstoupit do této řeky, jsou tu ale úskalí, která bychom měli znát, ještě než začneme. Vyvarujete se tak zbytečných chyb a úmorných chvíl, kdy budete koukat na prázdný papír. Chyby při psaní e-booku...

Psychologie barev #3

barva je jedním z nejvýznamnějších komponentů pro přilákání zákazníků. Na rozdíl od jiných prvků (texty, tvar, grafika) je barva vidět z větší vzdálenosti a je životně důležitá pro obal z důvodu psychologie barev, která působí na osobnost zákazníka. U volby správné barvy hraje také velkou roli její odstín nebo tón. Jedna, maximálně dvě barvy V posledním díle...

Psychologie barev #2

V minulém díle jsme si vysvětlili proč, je barva, ať už pro obal nebo pro celý projekt, důležitá. Psychologie barev nám dost často může napovědět, jakou cestou se máme vydat, tedy jakou barvu máme zvolit, aby jsme více zaujali čtenáře, potažmo naše klienty. Psychologii barev vidíme v běžném životě na každém kroku. Například značka Apple,...

Psychologie barev #1

barva je jedním z nejvýznamnějších komponentů pro přilákání zákazníků. Na rozdíl od jiných prvků (texty, tvar, grafika) je barva vidět z větší vzdálenosti a je životně důležitá pro obal z důvodu psychologie barev, která působí na osobnost zákazníka. U volby správné barvy hraje také velkou roli její odstín nebo tón. Správná volba barvy pro Vaše obaly Barva...

Obal knihy vs obal ebooku

Je v tom vůbec rozdíl? Vždyť jde vlastně o to samé, jen jedno je v tištěné podobě a druhé je online. Asi takový argument používá většina lidí, když se dostanou do kontaktu s pojmy kniha a ebook. Mohu vám rovnou říct, že rozdíl v tom je… a velký. Kdo namítá to, co jsem psal výše,...

Nesmyslný font může zničit zájem o váš produkt

Děje se to prakticky neustále a všude kam se podíváte. Ať už na webových stránkách nebo různých obrázcích mnoho lidí používá všemožné fonty, kterými chtějí „zkrášlit“ vše možné. Jenže, co je na první pohled hezké, nemusí být zároveň účinné. Vezměme si například webové stránky. Mnoho z vás jistě nějaké stránky má. Upřímně si nyní řekněte,...

Jaký druh a velikost písma je vhodný pro váš ebook

Bez ohledu na písmo, které vyberete pro svůj eBook, je na zákazníkovi, jakým písmem chce číst Vaši knihu. Je to totiž zákazník nebo spíše jeho zařízení, které si volí, zda písmo přečte nebo nikoli. Tato skutečnost není zrovna dobrou zprávou pro vás autory ebooků, ale naopak pozitivum přináší koncovým uživatelům/čtenářům, kteří nemusí řešit, kde se...

Proč používat 3D obaly a doplňky pro své produkty?

Dost často se stává, že náš produkt, který si pracně vytvoříme, zapomeneme obalit jakýmsi „balastem“, který náš produkt dokáže prodat. V dnešní době, kdy je trh přeplnění, je o to více důležité, mu dát něco, čím si vás člověk zapamatuje. Už dávno to není jen o tom vytvořit produkt a čekat, ale je potřeba ho...

Jak vytvořit 3D obal pro ebook – praktická ukázka s videem

Jistě se najde spousta lidí, kteří hledají inspiraci, jak si vytvořit správný obal. Proto jsem pro vás natočil video, kde ukazuji a popisuji, jak by měl cover pro ebook vypadat. Samozřejmě jedná se o jednu z možností, takže berte video jako inspiraci a hlavně ukázku, jak se takový obal tvoří. Podotýkám, že se jedná o jednoduchý...

Špatný obal a model je jako lhaní budoucím klientům

Mnoho lidí, co používá covery dělá jednu zásadní chybu. Řekl bych, že až 90% z nich lže díky coveru svým zákazníkům, potažmo klientům. Proč? Je to jednoduché – volí špatný cover. Konkrétně mám namysli tloušťku knih vybrané šablony. Každý cover by měl z velké části odpovídat realitě a proto by se nemělo stávat, že si...